آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی اورجینال؛فروشگاه ملکه بیوتی

لوازم آرایشی اورجینال؛فروشگاه ملکه بیوتی

لوازم آرایشی اورجینال؛فروشگاه ملکه بیوتی

آرایش کردن یکی از فعالیت های روزمره بانوان است. به طور معمول می توان گفت که تمام زنان در طول عمر خود حداقل یک بار آرایش می کنند. همین امر باعث می شوند تا لزوم استفاده از لوازم آرایشی استاندارد برای سلامتی پررنگ تر شود. اگر کمی تامل کنیم و به علت این موضوع فکر کنیم درخواهیم یافت که این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

چرا آرایش می کنیم

آرایش کردن به یک فعالیت روزمره تبدیل شده است. و بانوان از زدن یک کرم معمولی ضد آفتاب گرفته تا استفاده از کرم و پودر، سایه، کانسیلر و برنزر، آن را هر روزه انجام می دهند. در مورد علت انجام این کار تحلیل های زیادی شده است . متخصصین معتقدند که بخشی از این فعالیت مربوط به جامعه است و علل فرهنگی دارد. اما بخش دیگر آن مربوط به شخص است و علل فردی دارد. از جمله علل فرهنگی می توان به همه گیر شدن لوازم آرایش و استفاده ی وسیع آن در سطح جامعه اشاره کرد. امروزه اینفلوئنسر ها و بلاگرهای زیادی در این زمینه بانوان را ترغیب می کنند و آن را به صورت یک نیاز اساسی جلوه می دهند.

 

لوازم آرایش

لوازم آرایشی مختلف از شامپو گرفته تا خمیر دندان، از صابون گرفته تا کرم مرطوب کننده و تمامی وسایلی که روی میز آرایش خود می چینید، وسایلی همچون: پرایمر، کرم پودر، انواع پالت های سایه انواع برنزرها، کانسیلر ها، پنکیک ها، فیکساتورها، و … باید به تایید سازمان بین المللی استاندارد برسند. به لطف این سازمان است که امروز می توانیم با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی از ضرر های احتمالی از وسایل آرایش استفاده کرده و احساس شادابی داشته باشیم.

 

استفاده از لوازم آرایشی استاندارد

اکثر لوازم آرایشی معتبر در صورت که طبق دستور نوشته شده در بروشور آن ها مورد استفاده قرار گیرند هیچ خطری برای ما نخواهند داشت. با این وجود ، آلودگی مواد آرایشی در طی فرآیند تولید می تواند باعث ایجاد عوارض جانبی در برخی از افراد شود. این اثرات از عفونت تا واکنشهای آلرژیک شدید متغیر است.

اگر پوست حساسی دارید به طور حتم باید لوازم آرایشی را از فروشگاه و یا سایت معتبری خریداری کنید. هرچند این موضوع برای افرادی که پوست حساسی ندارند نیز صادق است. اما اگر پوستی دارید که مستعد آکنه است و یا به سرعت قرمز می شود و خارش و سوزش می گیرد، لزوم استفاده از لوازم آرایشی استاندارد برای سلامتی شما بسیار اهمیت پیدا می کند.

 

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها

محصولات آرایشی از قدیم بین خانم ها وجود داشته و امروزه به تکامل رسیده است. علاقه خانم ها به زیبا شدن و زیبا دیده شدن امری طبیعی است و به همین علت به خرید محصولات آرایشی روی می آورند.از نظر روانشناسی ذهن خانم ها از ابتدای کودکی تمایل به زیبایی داشته و حتی در سنین کودکی علاقه دارند تا خود را آراسته تر ببیند. خرید لوازم آرایشی می تواند ذهن خانم ها را طبقه بندی و از استرس روزانه آنها بکاهد.

شاید خنده دار به نظر برسد اما لوازم آرایش ارتباط مستقیمی بر روی اعتماد به نفس بانوان دارد.طبق آخرین آزمایشاتی که دانشگاه هاروارد بر روی خانم ها گرفتهاست، میزان اعتماد به نفس وعزت نفس خانم هایی که از لوازم آرایش استفاده می کنند ۴۰ درصد بیشتر از خانم هایی است کهاز آنها استفاده نمی کنند.

 

بهترین برند لوازم آرایش

پوست شما حساس ترین و بیرونی ترین عوض بدنتان است. برای زیبا تر شدن اولین قدم داشتن پوست شاداب، روشن و بدون اکنه است. لوازم آرایش های درمانی در بازار وجود دارد که به بهتر شدن پوست شما کمک زیادی می کند. معمولا نور خورشید آسیب زیادی بر روی پوست دارد، به همین دلیل کرم های ضد آفتابه یا بی بی کرم و سی سی کرم تولید شده اند. این کرم ها با ایجاد لایه ای سبک و نازوک علاوه بر پوشانده عیوب پوستی شما، آسیب هایی را نور خورشید ایجاد می کند را به حداقل می رساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *